10 клас алгебра

 

            Дистанційне навчання 2021 рік

3 листопада 2021 року,   середа.

Тема уроку. Означення корення n-го степеня

На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1)подивитися відеоуроки


2) знати відповіді на запитання 1-6 сторінка 25;

3) розв’язати завдання  № 4.6; №4.8; №4.10; №4.12; №4.14

Домашнє завдання:

1)  знати відповіді на запитання 1-6 сторінка 25;

2)розв’язати завдання № 4.7; № 4.9; №4.11; №4.13; №4.17.


2 грудня 2021 року,   четвер.

Тема уроку. Означення та властивості степеня з раціональним                                  показником

 На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1)подивитися відеоурок

2) знати відповіді на запитання 1-4 сторінка 37;

3) розв’язати завдання  № 6.7(2,4,6); №6.9 (1,3,5); №6.9 (1,3,5); №4.12.

Домашнє завдання:

1)  знати відповіді на запитання 1-4 сторінка 37;

2)розв’язати завдання № 6.8; № 6.10; №6.12.


9 грудня 2021 року,   четвер.

Тема уроку. Ірраціональні рівняння

 На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1)подивитися відеоурок



2) знати: яке рівняння називають ірраціональним; якщо обидві частини рівняння піднести до неперного степеня, чи обов'зково початкове й отримане рівняння будуть рівносильними; якщо обидві частини рівняння піднести до парного степеня, чи обов'зково початкове й отримане рівняння будуть рівносильними; як можна виявити сторонні корені рівняння;

3) розв’язати завдання  № 7.2 (1,3); №7.4 (1,3); №7.8 (2); №7.10 (1,3,5); 

Домашнє завдання:

1)  знати: яке рівняння називають ірраціональним; якщо обидві частини рівняння піднести до неперного степеня, чи обов'зково початкове й отримане рівняння будуть рівносильними; якщо обидві частини рівняння піднести до парного степеня, чи обов'зково початкове й отримане рівняння будуть рівносильними; як можна виявити сторонні корені рівняння;

2)розв’язати завдання № 7.3 (2); № 7.5 (1); №7.7 (4); № 7.9, №7.11 (2).


           Дистанційне навчання 2022 рік

        25 січня 2022 року,  вівторок.

       Тема уроку. Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій

      На уроці:

     1.      Конференція.

     2.      Самостійна робота:

     1)подивитися відео


  2) знати: відповіді на запитання 1-3, сторінка 61;

  3) розв’язати завдання:  № 10.2; №10.4;  №10.9; №10.11;  №10.12.

      Домашнє завдання:

  1)  знати: відповіді на запитання 1-3, сторінка 61; 

  2) розв’язати завдання: № 10.3; №10.5;  №10.7; №10.10; (додатково №10.13).


      27 січня 2022 року,  четвер

       Тема уроку. Властивості та графік  функції y=sinx

      На уроці:

     1.      Конференція.

     2.      Самостійна робота:

     1) подивитися відео


    1) знати: яку функцію називають періодичною; яке число називають головним періодом функції; властивості 
функції  у = sinx;
    2) вміти будувати схематично графік функції  у = sinx; 
          
                                  Властивості функції у=sinx

    3) розв’язати завдання:  № 11.1; №11.6;  №11.11; №11.15. 

      Домашнє завдання:

   1) знати: яку функцію називають періодичною; яке число називають головним періодом функції; властивості функції  у = sinx;

    2) вміти будувати схематично графік функції  у = sinx; 

   3) розв’язати завдання: № 11.2; №11.5;  №11.12. 


     1 лютого 2022 року,  вівторок

       Тема уроку. Властивості та графік  функції y=cosx

      На уроці:

     1.      Конференція.

     2.      Самостійна робота:

     1) подивитися відео

    2) знати: яку функцію називають періодичною; яке число називають головним періодом функції; властивості 
функції  у = cosx;
    3) вміти будувати схематично графік функції  у = cosx; 
          


                                  Властивості функції у=cosx



    4) розв’язати завдання:  № 11.3; №11.7;  №11.13. 

      Домашнє завдання:

   1) знати: яку функцію називають періодичною; яке число називають головним періодом функції; властивості функції  у = cosx;

    2) вміти будувати схематично графік функції  у = cosx; 

   3) розв’язати завдання: № 11.14; №11.16 (1, 2). 


     3 лютого 2022 року,  четвер

       Тема уроку. Властивості та графік  функції y=tgx

      На уроці:

     1.      Конференція.

     2.      Самостійна робота:

    1) знати: яку функцію називають періодичною; яке число називають головним періодом функції; властивості 
функції  у = tgx;
    2) вміти будувати схематично графік функції  у = tgx; 
   Властивості функції у=tgx


    3) розв’язати завдання:  № 11.4; №11.15 (4);  №11.17. 

      Домашнє завдання:

   1) знати: яку функцію називають періодичною; яке число називають головним періодом функції; властивості функції  у = tgx;

    2) вміти будувати схематично графік функції  у = tgx

   3) розв’язати завдання: № 11.18;

    4) виконати тест Властивості та графік тригонометричних функцій


     8 лютого 2022 року,  вівторок

       Тема уроку. Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу

      На уроці:

     1.      Конференція.

     2.      Самостійна робота:

    1) подивитися відео
2)знати: формули:
 3) розв’язати завдання:  № 12.1; №12.3;  №12.5; №12.7; №12.9 (1). 
Домашнє завдання:

    1) розв’язати завдання: № 12.2; №12.4; №12.6; №12.8

   

        10 лютого 2022 року,  четвер

       Тема уроку. Формули додавання

      На уроці:

     1.      Конференція.

     2.      Самостійна робота:

    1) подивитися відео за цим посиланням
2)знати: формули:

3) розв’язати завдання:  № 13.1; №13.3;  №13.5; №13.7; №13.9;                                  

  Домашнє завдання:

   1)знати формули

    2) розв’язати завдання: № 13.2; №13.4; №13.6; №13.8           



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.