3 листопада 2021 року, середа
Тема уроку. Піднесення раціональних дробів до степеня з натуральним показником
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
1)повторити правило піднесення дробу до степеня;
2)розв’язати завдання № 158.
3) виконати тест Множення дробів та піднесення до степеня
Домашнє завдання:
1) знати правило піднесення дробу до степеня;
2) розв’язати завдання № 159; №161.
29 листопада 2021 року,
понеділок
Тема уроку. Степінь з цілим від’ємним показником, його
властивості
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
1) подивитися відеоурок
2) знати відповіді на запитання 1-4, сторінка 56;
3) розв’язати завдання № 231 (2,4); №232 (1, 3, 5, 7); №234 (1, 3, 5, 7); №236 (1); №240(1,3,5,7);
Домашнє завдання:
1) знати відповіді на запитання 1-4, сторінка 56;
2) розв’язати завдання: №233; №235; №239.
1 грудня 2021 року, середа
Тема уроку. Стандартний вигляд числа. Запис числа у стандартному вигляді
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
1) Подивитися відео
3) розв’язати завдання: № 246; №248; №251; №252;
Домашнє завдання:
1) знати відповіді на запитання 1-4, сторінка 56;
2) розв’язати завдання: №247; №249.
6 грудня 2021 року, понеділок
Тема уроку. Властивості степеня з цілим показником
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
1) подивитися відео
3) розв’язати завдання: № 274 (2, 4, 6, 8,10, 12); №276; №278.
Домашнє завдання:
1) знати властивості степеня з із цілим показником;
2) розв’язати завдання №275; №277; №279.
8 грудня 2021 року, середа
Тема уроку. Властивості степеня з цілим показником
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
2) розв’язати завдання: № 280 (2, 4, 6, 8); №282 (1,3,5); №284; №286.
Домашнє завдання:
1) знати: що таке стандартний вигляд числа; як піднести число до від'ємного показника; чому дорівнює нульовий степінь будь-якого відмінного від нуля числа;
2) розв’язати завдання: №281 (2,3,5); №283; №285; №287;
3) виконати тест Степінь з цілим показником. Стандартний вигляд числа
24 січня 2022 року, понеділок
Тема уроку. Розв'язування вправ
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Домашнє завдання:
1) знати відповідь на запитання (ст. 93);
2) виконати вправи: № 390(1, 3, 5); № 394; № 396 (2,4);
3) виконати тест Арифметичний квадратний корінь
Тема уроку. Множина та її елементи. Підмножина
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Домашнє завдання:
1) знати відповідь на запитання 1-9 (ст. 103);
2) виконати вправи: № 426; № 429; № 432.
Тема уроку. Числові множини
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Домашнє завдання:
1) знати: відповідь на запитання 1-10 (ст. 110);
2) виконати вправи: № 445; № 449; № 454; №456.
Тема уроку. Властивості арифметичного квадратного кореня
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Домашнє завдання:
1)знати відповідь на запитання 1-5 (ст. 118);
2) виконати вправи: № 472; № 474(парні); № 476(парні) ; №478 (парні).
Тема уроку. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
Домашнє завдання:
1)знати: як винести множник з-під знака кореня; внести множник під знак кореня; як спрощувати вирази, що містять квадратні корені; як звільнитися від ірраціональності у знаменнику;
2) виконати вправи: № 501; № 503; № 505 ; №507.
9 лютого 2022 року, середаТема уроку. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені
На уроці:
1. Конференція.
2. Самостійна робота:
1) повторити: властивості степеня;2)знати: як винести множник з-під знака кореня; внести множник під знак кореня; як спрощувати вирази, що містять квадратні корені; як звільнитися від ірраціональності у знаменнику;3)виконати вправи: № 508 (парні); № 511(непарні); № 513 (1-й стовпчик); № 517(непарні); №521 (1,2)Домашнє завдання:
1)знати: як винести множник з-під знака кореня; внести множник під знак кореня; як спрощувати вирази, що містять квадратні корені; як звільнитися від ірраціональності у знаменнику;
2) виконати вправи: № 510(1,4); № 512(1,2); № 514 (парні) ; №518(2,4,6).
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.