8 клас алгебра

Дистанційне навчання 2021 рік

 3 листопада 2021 року,   середа

Тема уроку. Піднесення раціональних дробів до степеня з натуральним показником

На уроці:

1.    Конференція.

2.    Самостійна робота:

1)повторити правило піднесення дробу до степеня;

2)розв’язати завдання  № 158.

3) виконати тест        Множення дробів та піднесення до степеня

Домашнє завдання:

1) знати правило піднесення дробу до степеня;

2) розв’язати завдання № 159; №161.


29 листопада 2021 року,   понеділок

Тема уроку. Степінь з цілим від’ємним показником, його властивості      

На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1) подивитися відеоурок  


2) знати відповіді на запитання 1-4, сторінка 56;

3) розв’язати завдання № 231 (2,4); №232 (1, 3, 5, 7); №234 (1, 3, 5, 7);  №236 (1);  №240(1,3,5,7);

Домашнє завдання:

1) знати відповіді на запитання 1-4, сторінка 56;

2) розв’язати завдання: №233; №235; №239.


1 грудня 2021 року,   середа

Тема уроку. Стандартний вигляд числа. Запис числа у стандартному вигляді

На уроці:

1.    Конференція.

2.    Самостійна робота:

1)   Подивитися відео


3) розв’язати завдання: № 246; №248; №251;  №252;  

Домашнє завдання:

1) знати відповіді на запитання 1-4, сторінка 56;

2) розв’язати завдання: №247; №249.


6 грудня 2021 року,   понеділок

Тема уроку. Властивості степеня з цілим показником

На уроці:

1.    Конференція.

2.    Самостійна робота:

1)   подивитися відео 


3) розв’язати завдання: № 274 (2, 4, 6, 8,10, 12); №276; №278.  

Домашнє завдання:

1) знати властивості степеня з із цілим показником;

2) розв’язати завдання №275; №277; №279. 


8 грудня 2021 року,   середа

Тема уроку. Властивості степеня з цілим показником

На уроці:

1.    Конференція.

2.    Самостійна робота:

1) знати: що таке стандартний вигляд числа; як піднести число до від'ємного показника; чому дорівнює нульовий степінь будь-якого відмінного від нуля числа;

2) розв’язати завдання: № 280 (2, 4, 6, 8); №282 (1,3,5); №284; №286.  

Домашнє завдання:

1)  знати: що таке стандартний вигляд числа; як піднести число до від'ємного показника; чому дорівнює нульовий степінь будь-якого відмінного від нуля числа;

2) розв’язати завдання: №281 (2,3,5); №283; №285; №287;

3) виконати тест Степінь з цілим показником. Стандартний вигляд числа

(тест доступний 8 грудня до 21.00)


Дистанційне навчання 2022 рік

24 січня  2022 року,   понеділок

Тема уроку. Розв'язування вправ

На уроці:

1.    Конференція.

2.    Самостійна робота:


         1)   знати відповідь на запитання    (ст. 93);
       2)   виконати вправи: № 389(1, 3, 5; 7, 9, 11); № 391 (2); № 393 (1,2)             № 399 (2, 4, 6, 8).

Домашнє завдання:

1)  знати відповідь на запитання    (ст. 93);

2)   виконати вправи: № 390(1, 3, 5); № 394; № 396 (2,4); 

3) виконати тест Арифметичний квадратний корінь



 26 січня  2022 року,   середа

Тема уроку. Множина та її елементи. Підмножина

На уроці:

1.    Конференція.

2.    Самостійна робота:


        1)   знати відповідь на запитання 1-9   (ст. 103);
       2)   виконати вправи: № 430; № 431; № 434; № 436; №438.

Домашнє завдання:

1)  знати відповідь на запитання  1-9  (ст. 103);

2)   виконати вправи: № 426; № 429; № 432.



 31 січня  2022 року,   понеділок

Тема уроку. Числові множини 

На уроці:

1.    Конференція.

2.    Самостійна робота:

          1)   подивитися відео 

         2)   знати відповідь на запитання 1-10   (ст. 110);
        3)   виконати вправи: № 446(усно); № 452 (усно); № 453; № 455; 

Домашнє завдання:

1)  знати: відповідь на запитання  1-10  (ст. 110);

2)   виконати вправи: № 445; № 449; № 454; №456.



  2 лютого 2022 року,   понеділок

Тема уроку. Властивості арифметичного квадратного кореня 

На уроці:

1.    Конференція.

2.    Самостійна робота:

          1)   подивитися відео 
           2) повторити: властивості степеня   
        3)знати відповідь на запитання 1-5  (ст. 118);
        4)виконати вправи: № 471; № 473(непарні); № 475(непарні); № 477(непарні); 

Домашнє завдання:

1)знати відповідь на запитання 1-5  (ст. 118);

2)   виконати вправи: № 472; № 474(парні); № 476(парні) ; №478 (парні).


  7 лютого 2022 року,   понеділок

Тема уроку. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені 

   На уроці:

1.    Конференція.

2.          Самостійна робота:

        1) повторитивластивості степеня;   
      2)знати: як винести множник з-під знака кореня; внести         множник під знак кореня; як спрощувати вирази, що містять     квадратні корені; як звільнитися від ірраціональності у     знаменнику;
        3)виконати вправи: № 499 (парні); № 500(непарні); № 502 (непарні); № 506(непарні); 

    Домашнє завдання:

1)знати: як винести множник з-під знака кореня; внести множник під знак кореня; як спрощувати вирази, що містять квадратні корені; як звільнитися від ірраціональності у знаменнику;

2)   виконати вправи: № 501; № 503; № 505 ; №507.


 9 лютого 2022 року,   середа

Тема уроку. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені 

   На уроці:

1.    Конференція.

2.          Самостійна робота:

        1) повторитивластивості степеня;   
       2)знати: як винести множник з-під знака кореня; внести множник під знак кореня; як спрощувати вирази, що містять квадратні корені; як звільнитися від ірраціональності у знаменнику;
        3)виконати вправи: № 508 (парні); № 511(непарні); № 513 (1-й стовпчик); № 517(непарні); №521 (1,2)

Домашнє завдання:

1)знати: як винести множник з-під знака кореня; внести множник під знак кореня; як спрощувати вирази, що містять квадратні корені; як звільнитися від ірраціональності у знаменнику;

2)   виконати вправи: № 510(1,4); № 512(1,2); № 514 (парні) ; №518(2,4,6).













Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.