11 клас алгебра

 Дистанційне навчання 2021 рік

3 листопада 2021 року,   середа.

Тема уроку. Логарифм і його властивості.

На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1)повторити властивості логарифмів;












2)розв’язати завдання  № 4.9; № 4.11; № 4.13; №4.15; №4.17; №4.19; №4.21.

Домашнє завдання:

1) знати властивості логарифмів;

2)розв’язати завдання № 4.10; №4.12; №4.16; №4.18; №4.22.

3) виконати тест Властивості логарифмів. (тест доступний до 9 листопада)


4 листопада 2021 року,   четвер.

Тема уроку. Логарифмічна функція та її властивості.

На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1)повторити властивості логарифмів;

2) подивитися відеоурок


3) побудувати графік логарифмічної функції;

4) записати властивості логарифмічної функції;

5) виконати вправи №5.1 (усно); 5.2 (усно); №5.3; №5.5; №5.7; №5.9; №5.11.

Домашнє завдання:

1) знати властивості логарифмів; 

2) вміти будувати графік логарифмічної функції;

3) знати властивості логарифмічної функції;

2)розв’язати завдання № 5.4; №5.6; №5.8; №5.12.


1грудня 2021 року,   середа.

Тема уроку. Логарифмічні нерівності.

На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1)повторити властивості логарифмів;

2) подивитися відеоурок


5) виконати завдання №7.1 (1,3,5,7);  №7.3 (1,3,5,7); №7.5.

Домашнє завдання:

1) знати властивості логарифмів; 

2) вміти будувати графік логарифмічної функції;

3) знати властивості логарифмічної функції;

2)розв’язати завдання  №7.2; № 7.4; №7.6.







2 грудня 2021 року,   четвер.

Тема уроку. Логарифмічні нерівності.

На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1)повторити властивості логарифмів;

2) подивитися відеоурок



3) виконати завдання №7.7 (1,3,5);  №7.9 (1,3,5,); №7.13 (2,4,6).

Домашнє завдання:

1) знати властивості логарифмів; 

2) вміти будувати графік логарифмічної функції;

3) знати властивості логарифмічної функції;

4)розв’язати завдання  №7.8; № 7.14.

5) виконати тест Логарифмічна функція. Логарифмічні вирази. Логарифмічні рівняння та нерівності (тест доступний  до 7 грудня  22.00)






8 грудня 2021 року,   середа.

Тема уроку. Розв'язування вправ

На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1)повторити властивості логарифмів;



3) виконати завдання №7.7 (2,4,6);  №7.9 (2,4,6); №7.11 (2,4,6).

Домашнє завдання:

1) знати властивості логарифмів; 

2) вміти будувати графік логарифмічної функції;

3) знати властивості логарифмічної функції;

4)розв’язати завдання  №7.10; № 7.12.


9 грудня 2021 року,   четвер.

Тема уроку. Похідна показникової та логарифмічної функцій

На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

1)повторити таблицю похідних

 2) запам'ятати
3) Число́ е — фундаментальна математична константа, що є основою натуральних логарифмів: число, натуральний логарифм якого дорівнює одиниці.

Це число ірраціональне:     е ≈ 2,71828182845904523536...

    Щоб легше запам'ятати його цифри, можна помітити, що після цифри 7 двічі записано рік народження Л. Толстого, а після них — кут рівнобедреного прямокутного трикутника.

    Першим запровадив символ e  Ейлер тому,  число e стали називати «числом Ейлера».

Визначення е

Число e було виявлено людьми, котрі цікавились складними відсотками. У цій формі відсотків принципал заробляє відсотки, а потім відсотки, що генеруються, приносять відсотки собі. Було відмічено, що чим більша частота складання періодів складання на рік, тим вища сума відсотків. Наприклад, ми можемо поглянути на складання відсотків:

  • Щорічно або раз на рік
  • Раз на півроку або два рази на рік
  • Щомісяця, або 12 разів на рік
  • Щодня, або 365 разів на рік

Загальна сума відсотків збільшується для кожного з цих випадків.

Виникло питання про те, скільки грошей можна заробити під відсотки. Щоб спробувати заробити ще більше грошей, ми могли б, теоретично, збільшити кількість періодів складання до такої великої кількості, як ми хотіли. Кінцевим результатом цього збільшення є те, що ми вважали б, що відсотки постійно складаються.

Хоча відсотки, що генеруються, зростають, але це відбувається дуже повільно. Загальна сума грошей на рахунку фактично стабілізується, і величина, до якої це стабілізується, становить e . Щоб виразити це за допомогою математичної формули, ми говоримо, що межа при збільшенні n становить (1 + 1 / n ) n = e .

3) повторити правила знаходження похідних

3) виконати завдання №8.1 (2,4,6);  №8.3; №8.5;  №8.7 (2); №.8.9 (4)

Домашнє завдання:

1) знати таблицю похідних та правила знаходження похідних; 

2)розв’язати завдання  №8.2; № 8.4; №8.6; №8.8 (2); №8.10 (2).


           Дистанційне навчання 2022 рік

24 січня 2022 року, понеділок.

Тема уроку. Розв'язування вправ

На уроці:

1.      Конференція.

2.      Самостійна робота:

  1)знати : як знайти первісну функції у=f(x)+g(x);
                   як знайти первісну функції у=kf(x), де деяке число; 

  2) розв’язати завдання  № 10.3 (2, 4); №10.5; №10.7; №10.9; 

Домашнє завдання:

  1)знати : як знайти первісну функції у=f(x)+g(x);
                   як знайти первісну функції у=kf(x), де деяке число; 

  2) розв’язати завдання  № 10.4 (2, 4); №10.6; №10.8.

  3) виконати тест Первісна. Правила знаходження первісної  (тест доступний 24 січня до 22.00)


  25 січня 2022 року, вівторок.

  Тема уроку. Площа криволінійної трапеції

   На уроці:

   1.      Конференція.

   2.      Самостійна робота:

   1) подивитися відео

  2)знати : відповіді на запитання 1-5, сторінка 60; 

  3) розв’язати завдання  № 11.1 (а, б, в, г); №11.3 (2,4,6,8); №11.5 (1, 3);  

Домашнє завдання:

  1)знати : відповіді на запитання 1-5, сторінка 60;  

  2) розв’язати завдання  № 11.2; №11.4; №11.6 (1);  

  

31 січня 2022 року, понеділок

  Тема урокуПлоща криволінійної трапеції

   На уроці:

   1.      Конференція.

   2.      Самостійна робота:

  1)знати : відповіді на запитання 1-5, сторінка 60; 

  2) розв’язати завдання  № 11.7; №11.8; №11.10 (1, 3, 5);  

Домашнє завдання:

  1)знати : відповіді на запитання 1-5, сторінка 60;  

  2) розв’язати завдання:  № 11.9;  №11.11 (1);  

  3) виконати тест Первісна та визначений інтеграл (тест доступний 31 січня до 21.00, час виконання 45 хв.)


1 лютого 2022 року, вівторок

  Тема урокуРозв'язування вправ

   На уроці:

   1.      Конференція.

   2.      Самостійна робота:

   1) пригадати: таблицю первісних

  2знати : відповіді на запитання 1-5, сторінка 60; 

  3) розв’язати завдання  № 11.5(6);  №11.10 (6); 

   4) самостійна робота  Первісна. Визначений інтеграл та його застосування

Домашнє завдання:

 1) подивитися відео

  2)знати : відповіді на запитання 1-5, сторінка 60;  

  3) розв’язати завдання:   №11.11 (2);  

  4) виконати тест Таблиця первісних (тест доступний 1 лютого до 21.00, час виконання 30 хв.)


7 лютого 2022 року, понеділок

  Тема урокуРозв'язування вправ

  1) знативідповіді на запитання 1-5, сторінка 60;  

  2) розв’язати завдання:   №11.10 (2); №11.10 (14);  

  Домашнє завдання:

  1) знативідповіді на запитання 1-5, сторінка 60;  

  2) розв’язати завдання:   №11.11 (3); №11.11 (5).


    8 лютого 2022 року, вівторок

  Тема урокуКонтрольна робота

   Первісна. Визначений інтеграл. Застосування інтеграла.

  















Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.