6 клас

Дистанційне навчання 2021 рік

1 листопада 2021 року,   понеділок

Тема уроку. Знаходження числа за його дробом

На уроці:

1.        Конференція.

2.        Самостійна робота:

1)   подивитися відеоролик;


2) знати відповіді на запитання 1-3 на сторінці 70;

3)виконати вправи № 440; № 441; № 445; №450.


Домашнє завдання:


1) повторити правила: 

-множення звичайних дробів, 

-ділення звичайних дробів, 

-знаходження дробу від числа;

2) вивчити правило знаходження числа за його дробом;

3) виконати вправи № 442; № 446; № 449.


  2 листопада 2021 року,   вівторок

 Тема уроку. Знаходження числа за його дробом

  На уроці:

1.        Конференція.

2.        Самостійна робота: 

             1)знати відповіді на запитання 1-3 на сторінці 70;

         2)розв’язати задачі  № 451; № 453; № 455 (2), №456.

 Домашнє завдання:

1)знати відповіді на запитання 1-3 на сторінці 70;

2)розв’язати задачі  № 452; №456.

3) виконати тест  Знаходження дробу від числа за значенням дробу

3 листопада 2021 року,   середа

Тема уроку. Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби

На уроці:

1. Конференція.

2. Самостійна робота:

1)знати відповіді на запитання 1-6 на сторінці 80;

2)розв’язати завдання  № 470; № 473; № 475, №477; №479; №484; №486.

3)виконати тест Перетворення звичайного дробу в  десятковий. Дії з дробами

  Домашнє завдання:

  1) знати відповіді на запитання 1-6 на сторінці 80;

  2)розв’язати завдання № 474; №476; №478; №481; №485.

 4 листопада 2021 року,   четвер

 Тема уроку. Перетворення звичайних дробів у   десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби

  На уроці:

 1. Конференція.

 2. Самостійна робота:

 1) подивитися відеоурок



 2)знати відповіді на запитання 1-6 на сторінці 80;

 3)розв’язати завдання  № 487; № 489; № 493, №495; №506; №512.

 Домашнє завдання:

1) знати відповіді на запитання 1-6 на сторінці 80;

2)розв’язати завдання:  № 488; №490; 

3) виконати тест Ділення дробів


   29 листопада 2021 року,   понеділок

   Тема уроку. Масштаб      

    На уроці:

    1.      Конференція.

   2.      Самостійна робота:

  1) подивитися відеоурок  



  2) розв’язати завдання № 653 (2); №655; №661; 

  Домашнє завдання:

  1) розв’язати завдання №652; №656; №658; 660;

  2) виконати тест Пропорція. Масштаб.


  30 листопада 2021 року,   вівторок

  Тема урокуКонтрольна робота з теми "Відношення і пропорція.   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9519808


 1 грудня 2021 року, середа

  Тема уроку. Аналіз контрольної роботи. Коло і круг. Круговий     сектор

  На уроці:

1.        Конференція.

2.        Самостійна робота:

   1) подивитися відеоурок 

2) знати: яку фігуру називають колом; що таке радіус кола, діаметр кола; що показує число π; формулу за якою шукають довжину кола; що таке круг; чому дорівнює площа круга; що таке сектор круга; чому дорівнює сума кутв усіх секторів, на які поділено круг.

      3) розв’язати завдання №692 (2); №694 (2); №696 (2); №703;

       Домашнє завдання:

      1) знати: яку фігуру називають колом; що таке радіус кола, діаметр     кола; що показує число π; формулу за якою шукають довжину кола; що   таке круг; чому дорівнює площа круга; що таке сектор круга; чому  дорівнює сума кутв усіх секторів, на які поділено круг. 

  
  2)  розв’язати завдання ; №693; №695; №702; №704;


      2 грудня 2021 року, четвер

  Тема уроку. Діаграми

  На уроці:

1.        Конференція.

2.        Самостійна робота:

   1) подивитися відеоурок 


       2) знати: для чого використовують діаграми; як будують кругову     даграму; як будують стовпчасту діаграму.

      3) розв’язати завдання №715; №716; №717; №722;

       Домашнє завдання:

      1)знати: для чого використовують діаграми; як будують кругову   даграму; як будують стовпчасту діаграму.

     2)  розв’язати завдання ; №721; №723; №728.


       6 грудня 2021 року, понеділок

   Тема уроку. Циліндр. Конус. Куля 

   На уроці:

1.        Конференція.

2.        Самостійна робота:

    1) подивитися відеоурок; 

     


      2) знати: які фігури відносяться до тіл обертання; як утворюється циліндр; що таке вісь циліндра, радіус, твірна, бічна поверхня, повна поверхня циліндра; як утворюється конус; що таке вісь, твірна, бічна поверхня, повна поверхня конуса; як утворюється куля; як називається поверхня кулі;

      3) розв’язати завдання №749; №751; №755; №757; №759; №764.

       Домашнє завдання:

      1)знати: які фігури відносяться до тіл обертання; як утворюється циліндр; що таке вісь циліндра, радіус, твірна, бічна поверхня, повна поверхня циліндра; як утворюється конус; що таке вісь, твірна, бічна поверхня, повна поверхня конуса; як утворюється куля; як називається поверхня кулі;

     2)  розв’язати завдання : №756; №758; №765; №768; №771.


        7 грудня 2021 року, вівторок

 Тема уроку. Відсоткові розрахунки 

   На уроці:

1.        Конференція.

2.        Самостійна робота:

   1) подивитися відеоурок ;

2   2)знати: яку пропорцію складають, щоб знайти відсоток від числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотком; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення двох чисел; яку пропорцію складають, щоб знайти зміну відсотка за зміною числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотковою зміною; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення за зміною числа;

      3) розв’язати завдання №789; №791; №793; №795; №797; №799; №800; №801; №802; №803; №804; №805.

       Домашнє завдання:

      1)знати: яку пропорцію складають, щоб знайти відсоток від числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотком; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення двох чисел; яку пропорцію складають, щоб знайти зміну відсотка за зміною числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотковою зміною; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення за зміною числа;

     2)  розв’язати завдання ; №790; №792; №794; №796; №798; №806; №808;

     3) виконати тест Циліндр. Конус. Куля.   (Тест доступний 7 грудня до 22.00, тільки одна спроба).


       8 грудня 2021 року, середа

 Тема уроку. Відсоткові розрахунки

  На уроці:

1.        Конференція.

2.        Самостійна робота

2   1)знати: яку пропорцію складають, щоб знайти відсоток від числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотком; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення двох чисел; яку пропорцію складають, щоб знайти зміну відсотка за зміною числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотковою зміною; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення за зміною числа;

      2) розв’язати завдання №807; №809; №811; №813; №815; №817; №819.

       Домашнє завдання:

      1)знати: яку пропорцію складають, щоб знайти відсоток від числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотком; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення двох чисел; яку пропорцію складають, щоб знайти зміну відсотка за зміною числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотковою зміною; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення за зміною числа;

     2)  розв’язати завдання ; №808; №810; №812; №814; №816; №818;

     

       9 грудня 2021 року, четвер

 Тема уроку. Відсоткові розрахунки 

  На уроці:

1.        Конференція.

2.        Самостійна робота

2   1)знати: яку пропорцію складають, щоб знайти відсоток від числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотком; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення двох чисел; яку пропорцію складають, щоб знайти зміну відсотка за зміною числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотковою зміною; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення за зміною числа;

      2) розв’язати завдання №821; №823; №827; №829; №831; №833; №837; №839;№841; №843.

       Домашнє завдання:

      1)знати: яку пропорцію складають, щоб знайти відсоток від числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотком; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення двох чисел; яку пропорцію складають, щоб знайти зміну відсотка за зміною числа; яку пропорцію складають, щоб знайти число за його відсотковою зміною; яку пропорцію складають, щоб знайти відсоткове відношення за зміною числа;

     2)  розв’язати завдання ; №822; №824; №830; №8

            

                 Дистанційне навчання 2022 р.

          

    24 січня  2022 року,   понеділок

   Тема уроку. Розв'язування задач і вправ

     На уроці:

         1 .   Конференція.

         2.   Самостійна робота:

1) знати відповіді на запитання 1-7 на сторінці 189;

2)виконати вправи № 1092; № 1094; №1098; №1099; №1100; №1102.


Домашнє завдання:


1)  знати відповіді на запитання 1-7 на сторінці 189;

2) виконати вправи № 1093; № 1095; № 1101.

3) виконати тест Порівняння раціональних чисел. Модуль числа 

                            (тест доступний 24 січня до 21.00)


     25 січня  2022 року,   вівторок.

     Тема уроку. Контрольна робота

   Раціональні числа. Координатна пряма. Модуль числа.  Порівняння раціональних чисел (тест доступний 25 січня до 21.00)


  26 січня  2022 року,   середа

   Тема уроку. Додавання раціональних чисел

     На уроці:

         1 .   Конференція.

         2.   Самостійна робота:

1) знати: як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю;

2)виконати вправи № 1124; № 1127; №1029; №1134; №1142.


Домашнє завдання:


1) знати: як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю;

2)виконати вправи № 1125; № 1128 №1130;№1029; №1135; №1144.



 27 січня  2022 року,   четвер

   Тема уроку. Додавання раціональних чисел. Властивості додавання

     На уроці:

         1 .   Конференція.

         2.   Самостійна робота:

1) знати: як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю; переставний закон додавання; сполучний закон додавання;

2)виконати вправи: № 1145; № 1148; №1050; №1152; №1153; №11.56 (1,2).


Домашнє завдання:


1) знати: як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю;

2)виконати вправи № 1147; № 1149 №1155;

3)виконати тест Додавання раціональних чисел (тест доступний 27 січня до 21.00)



31 січня  2022 року,   понеділок

   Тема уроку. Додавання раціональних чисел. Властивості додавання

     На уроці:

         1 .   Конференція.

         2.   Самостійна робота:

1) знати: як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю; переставний закон додавання; сполучний закон додавання;

2)виконати вправи: № 1156 (3, 5, 7); № 1158 (1, 3, 5); №1060; №1161; №1163.

Домашнє завдання:

1) знати: як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю;

2)виконати вправи № 1157; № 1159 №1162;

3)виконати тест Додавання раціональних чисел (тест доступний 31 січня до 21.00, час виконання 15 хв.)



                Підручник математика 6 клас онлайн



1 лютого  2022 року,   вівторок

   Тема уроку. Додавання раціональних чисел. Властивості додавання

     На уроці:

         1 .   Конференція.

         2.   Самостійна робота:

1) знати: як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю; переставний закон додавання; сполучний закон додавання;

2)виконати вправи: № 1166 . 

Самостійна робота  Додавання раціональних чисел

Домашнє завдання:

1) знати: як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємнчисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю;

2)виконати вправи № 1164; № 1159 №1162;

3)виконати тест Додавання раціональних чисел (тест доступний 1 лютого до 21.00, час виконання 40 хв.)


2 лютого  2022 року,  середа

   Тема уроку. Віднімання раціональних чисел

     На уроці:

         1 .   Конференція.

         2.   Самостійна робота:

1) подивитися відео

2) знати: правило віднімання раціональних чисел; як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю; переставний закон додавання; сполучний закон додавання;

3)виконати вправи: № 1181; №1184; №1186; №1187(10, 11,12); №1190(9,10,11,12); №1193(9,10,11,12) . 

Домашнє завдання:

1) знати: правило віднімання раціональних чисел; як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємнчисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю;

2)виконати вправи № 1185; № 1188 №1191; №1194;



3 лютого  2022 року,  четвер

   Тема уроку. Віднімання раціональних чисел

     На уроці:

         1 .   Конференція.

         2.   Самостійна робота:

1) знати: правило віднімання раціональних чисел; як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю; переставний закон додавання; сполучний закон додавання;

3)виконати вправи: № 1196; №1198; №1200; №1202; №1204; №1205 . 

Домашнє завдання:

1) знати: правило віднімання раціональних чисел; як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємнчисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю;

2)виконати вправи № 1197; № 1206;

3) виконати тест Додавання і віднімання раціональних чисел (тест доступний 3 лютого до 19.00)                                               

     7 лютого  2022 року,  понеділок

   Тема уроку. Віднімання раціональних чисел

     На уроці:

         1 .   Конференція.

         2.   Самостійна робота:

1) знати: правило віднімання раціональних чисел; як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю; переставний закон додавання; сполучний закон додавання;

2)виконати вправи: № 1208; №1209; №1211; №1215; №1216; №1217 . 

Домашнє завдання:

1) знати: правило віднімання раціональних чисел; як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємнчисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю;

2)виконати вправи № 1210; № 1213 (4.6);

3) виконати тест Додавання і відніманя раціональних чисел (тест доступний 7 лютого до 19.00)                                                

8 лютого  2022 року,  вівторок 

  Тема уроку. Додавання і віднімання раціональних чисел.          Самостійна робота

     На уроці:

         1 .   Конференція.

         2.   Самостійна робота:

1) знати: правило віднімання раціональних чисел; як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємних чисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю; переставний закон додавання; сполучний закон додавання;

2)виконати вправи: № 1219; 

3) Самостійна робота  Додавання і віднімання раціональних чисел

Домашнє завдання:

1) знати: правило віднімання раціональних чисел; як додати два числа з однаковими знаками; як додати два числа з різними знаками; який знак має сума двох від'ємнчисел; чому дорівнює сума протилежних чисел; чому дорівнює сума двох чисел, якщо один доданок дорівнює нулю;

2)виконати вправи № 1218; № 1221.



 9 лютого  2022 року, середа                                                                            

Тема уроку. Розв'язування вправ

Самостійна робота:              

1.   Виконайте додавання:

1)      – 24 + 7 

2)      – 4,8 + 5,5 

3)      -16   +12  

4)      – 6,3 + 6,3 

5)      – 4  + (- 3

6)      – 2,3 + ( - 1,9) + 1,1 + 0,7 

2.   Виконайте віднімання:

1) 19,4 – (-7,8) 

2) – 5,3 - ( - 12,16) 

3) - 9 - (-7  ) 

4) 2  – (-3  ) 

5) – 14,37 – 11,64 – (- 23,85) + (- 18,03) 

      3. Розвяжіть рівняння:

1)  x + 16 = 7

2)  - 8,8 – x = - 3,7 

     4. Обчисліть:

1) -16-(-23)+(-65)-34+19;   2) -3,8+0-2,9-(-26).

         Домашнє завдання: тестові завдання. Розділ 4, №2, сторінка 285 (підручник математика 6 клас)


10 лютого  2022 року, четвер                                                                            

Тема уроку. Контрольна робота

  

Контрольна робота Додавання і віднімання раціональних чисел




Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.